Vodafone faturalı hattı kapatmak istiyorum

Bireysel hat iptali için, talebinizi belirten bir dilekçe ve kimlik fotokopinizi 0850 542 50 00'a; kurumsal hat iptali için ise vergi levhası, firma imza sirküleri, imza sirkülerindeki yetkili kişinin kimlik fotokopisi ve talebi belirten imzalı dilekçeyi 0850 542 50 05'a fax çekerek başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

Faturalı hat nasıl kapatılır?

Hat kapatma işlemi için yazılı başvuruya ihtiyaç vardır. Hat sahibinin bayiye giderek hattını kapatmak için yazılı başvuruda bulunması gerekmektedir. Hattını iptal ettirmek isteyen kişiler ayrıca yazılı dilekçesini e-devlet veya faks yoluyla GSM operatörlerine ileterek başvuruda bulunabilir.

Faturalı hat ne zaman iptal olur?

Aktif Süre (184 gün): Son yükleme tarihinizden itibaren, 184 gün süresince hattınız hem arama yapmaya hem de çağrı almaya açık olur. 184 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız, hattınız dış aramalara kapatılır ve 92 günlük pasif süre uygulaması başlar.

Turkcell faturalı hat nasıl iptal edilir?

www.turkcell.com.tr üzerinden hesabınıza giriş yaptın. İptal etmek istediğiniz hattınızı seçin. Ardından hat iptal sebebinizi belirtin. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra herhangi bir Turkcell bayisine giderek iptalinizi onaylamanız gerekmektedir.

E devlet üzerinden hat iptali nasıl yapılır?

Kimlik Kartı ya da bankacılık uygulamaları üzerinden eDevlet'e giriş yapın. Giriş yaptıktan sonra iptal etmek istediğiniz aboneliği seçin. Abone sorgulama bağlantısına tıklayın. Karşınıza çıkan 'fesih başvurusu yap' sekmesinden iptal işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Turkcell faturalı nasıl iptal edilir?

Hattınızı iptal ettirmek isterseniz detaylı bilgi için 532 nolu Müşteri Hizmetlerimizi arayabilir veya Turkcell İletişim Merkezlerimize gidebilirsiniz.

Türk Telekom hat iptali kaç gün sürer?

Yazılı talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde hattınızın iptali gerçekleşecektir. Size en yakın Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına gelerek Şahsen veya Vekaletname ile hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz; Şahsen başvuruda, hat iptal formu doldurup imzalamanız yeterlidir.

Faturalı hattan nasıl çıkabilirim?

Faturalı hattımı faturasız hatta çevirmek istiyorum, ne yapmam gerekir? Şirket yetkiliniz kimlik belgesi ve imza sirküleri ile Türk Telekom mağazalarına başvuru yaparak ya da 4445444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak taleplerini iletebilirler.