Garanti şube şikayet

Garanti Bankasını nasıl şikayet edebilirim?

Garanti BBVA şikayet hattı 0850 müşteri hizmetleri GARANTİ BBVA şikayet ve taleplerinizi müşteri hizmetleri üzerinden dile getirebilirsiniz, bunun için 0850 222 0 333 nolu numarayı arayabilirsiniz.

Garanti itiraz nasıl yapılır?

Harcama itirazınızı,

  1. Garanti BBVA İnternet Bankacılığı'nda Kartlar > Kart İşlem İtirazı adımından yapabilirsiniz.
  2. Garanti BBVA Mobil'de Hesap ve Kart > Kartlar menüsündeki harcama itirazı ileteceğiniz kartınızı seçtikten sonra Acil Durumlar başlığının altındaki Kart İşlem İtirazı adımından yapabilirsiniz.

444 0 330 nerenin?

444 0 333 nolu telefon numarası Garanti BBVA bankasına aittir. Eğer bu numaradan bir çağrı alıyorsanız Garanti BBVA bankası tarafından aranıyorsunuz.

Garanti Bankası müşteri temsilcisine nasıl bağlanırım?

Bankacılık işlemlerinizi dilediğiniz an, dilediğiniz yerden kolayca gerçekleştirirsiniz. Üstelik Garanti BBVA Mobil kullanıyorsanız ve 444 0 333 Müşteri İletişim Merkezi'mizi arayarak sesle doğrulama için tanımlama yaparsanız; ek doğrulamaya gerek kalmaz.

Gehaş Açilimi nedir?

Garanti Emeklilik Hizmetleri Anonim Şirketi'nin kısaltılmış ismiyle ekstrelere işlenen GEHAŞ, birçok kart kullanıcısına ilk etapta market ya da restoran ismini hatırlatıyor.

Garanti Bankası kime ait?

Banco Bilbao Vizcaya ArgentariaGaranti BBVA / Owner

Hangi banka daha güvenli?

Anket sonuçlarına göre Ziraat Bankası diğer bankalara kıyasla açık ara birinci olarak karşımıza çıktı. Ziraat Bankası'nı en güvendiklerini banka olarak belirtenlerin oranı %36.