E-imza nereden nasıl alınır?
e–İmza Başvurusu için Gerekli Belgeler Kimlik Numarası bulunan geçerli resmî belge, PTT iş yerlerinden temin edilebilecek olan e–imza Başvuru Formu, İmza Sirküleri (Sadece kurumsal e–İmza başvurularında talep edilmekte olup asılları da PTT'de görüldükten sonra başvuru sahibine geri verilecektir.)
PTT e-imza nasıl kurulur?
PTT Merkezleri'nden E–İmza Başvurusu Nasıl Yapılır? – E-GÜVEN e–imza başvuru formunu doldurunuz. – Başvuru işleminizi gerçekleştirebilmek için gerekli belgelerinizi PTT Merkezi KEP gişesine teslim ediniz. – Tercih ettiğiniz E–İmza paketine (1,2 veya 3 yıllık) ilişkin ücretin ödemesini gerçekleştiriniz.
E-imza şifresi nasıl alınır?
E–imza Kart şifrenizi (Pin) oluşturmak için http://www.kamusm.gov.tr/ adresinden yapabilirsiniz. Öncelikle Kart şifrenizi (Pin) oluşturmak için Java yazılımının güncel olması gerekmekte olup, https://www.java.com/tr/ adresinden güncelleme yapılması gerekmektedir.
E-imza için hangi program?
Kamu SM hizmetlerinin (Bireysel İşlemler, Başvuru Portalları vb.) çalışması için bilgisayarınızda Java 1.8 ve üzeri herhangi bir versiyonun kurulu olması gerekmektedir.
Noterden e-imza alınır mı?
Başvuru sayfasında bulunan noter onaylı belge formu doldurularak noter tarafından onaylatılan bu belge ile beraber kimlik fotokopisi ve ödeme dekontu ile belgeler firmamıza kargo ile gönderilmesi gerekmektedir. Belgeler bize ulaştıktan sonra e–imza hazırlanıp başvuru sahibine kargo ile gönderilmektedir.
E-imza Hangi Ptt’den nasıl alınır?
PTT E–IMZA | E-IMZATR….PTT EİMZA BAŞVURULARI
- Ptteimza Başvuru Formu yazıcıdan çıktı alınarak doldurulur.
- En Yakın PTT Merkezine Teslim Edilir.
- E-imzanız PTT Kargo ile adresinize 3 İşgünü içerisinde teslim edilir.
E-imza için gerekli evraklar nelerdir?
Başvuru sahibinin üzerinde T.C. kimlik numarası açıkça yazılı nüfus cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi gibi fotoğraflı ve geçerli resmi kimlik belgesinin aslı, İmza sirkülerinin fotokopisi, Nitelikli Elektronik Sertifika taahhütnamesi ve başvuru formu.